Moderní programování
sbírka úloh k učebnici pro středně pokročilé

Moderní programování - učebnice pro začátečníky
Klepnutím zvětšíte obálku

Běžná cena 268 Kč

Objednat za zvýhodněnou cenu 240 Kč

Cena e-knihy 196 Kč

Obsah knihy

O této knížce  4
 
ČÁST A   ZADÁNÍ ÚLOH 7
Kapitola 1. Animace a pohyb 8
 Jednoduché úlohy 
 Kontrolní otázky 
 Aplikační úlohy 
 Technické úlohy 
 Rozšiřující úlohy 
Kapitola 2. Myš a klávesnice 13
 Jednoduché úlohy 
 Kontrolní otázky 
 Aplikační úlohy 
 Technické úlohy 
 Rozšiřující úlohy 
Kapitola 3. Pole 20
 Jednoduché úlohy 
 Kontrolní otázky 
 Aplikační úlohy 
 Technické úlohy 
 Rozšiřující úlohy 
Kapitola 4. Pokročilé cykly 27
 Jednoduché úlohy 
 Kontrolní otázky 
 Aplikační úlohy 
 Technické úlohy 
 Rozšiřující úlohy 
Kapitola 5. Soubory 34
 Jednoduché úlohy 
 Kontrolní otázky 
 Aplikační úlohy 
 Technické úlohy 
 Rozšiřující úlohy 
Kapitola 6. Indexované seznamy 43
 Jednoduché úlohy 
 Kontrolní otázky 
 Aplikační úlohy 
 Technické úlohy 
 Rozšiřující úlohy 
Kapitola 7. Zpracování tabulkových dat 50
 Jednoduché úlohy 
 Kontrolní otázky 
 Aplikační úlohy 
 Technické úlohy 
 Rozšiřující úlohy 
Kapitola 8. Objekty jako zapouzdření dat 59
 Jednoduché úlohy 
 Kontrolní otázky 
 Aplikační úlohy 
 Technické úlohy 
 Rozšiřující úlohy 
Kapitola 9. Objekty jako samostatné entity 66
 Jednoduché úlohy 
 Kontrolní otázky 
 Aplikační úlohy 
 Technické úlohy 
 Rozšiřující úlohy 
Kapitola 10. Kód Designeru 80
 Jednoduché úlohy 
 Kontrolní otázky 
 Aplikační úlohy 
 Technické úlohy 
 Rozšiřující úlohy 
Kapitola 11. Modularizace programu 90
 Jednoduché úlohy 
 Kontrolní otázky 
 Aplikační úlohy 
 Technické úlohy 
 Rozšiřující úlohy 
Kapitola 12. Vlastnosti a události 99
 Jednoduché úlohy 
 Kontrolní otázky 
 Aplikační úlohy 
 Technické úlohy 
 Rozšiřující úlohy 
 
ČÁST B   NÁPOVĚDY 109
Kapitola 1. Animace a pohyb 110
Kapitola 2. Myš a klávesnice 115
Kapitola 3. Pole  120
Kapitola 4. Pokročilé cykly 124
Kapitola 5. Soubory 129
Kapitola 6. Indexované seznamy 134
Kapitola 7. Zpracování tabulkových dat 139
Kapitola 8. Objekty jako zapouzdření dat 146
Kapitola 9. Objekty jako samostatné entity 151
Kapitola 10. Kód Designeru 158
Kapitola 11. Modularizace programu 164
Kapitola 12. Vlastnosti a události 170
 
ČÁST C   HOTOVÁ ŘEŠENÍ 177
Kapitola 1. Animace a pohyb 178
 Hotové programy 
 Kontrolní otázky 
Kapitola 2. Myš a klávesnice 180
 Hotové programy 
 Kontrolní otázky 
Kapitola 3. Pole  181
 Hotové programy 
 Kontrolní otázky 
Kapitola 4. Pokročilé cykly 183
 Hotové programy 
 Kontrolní otázky 
Kapitola 5. Soubory 185
 Hotové programy 
 Kontrolní otázky 
Kapitola 6. Indexované seznamy 186
 Hotové programy 
 Kontrolní otázky 
Kapitola 7. Zpracování tabulkových dat 187
 Hotové programy 
 Kontrolní otázky 
Kapitola 8. Objekty jako zapouzdření dat 189
 Hotové programy 
 Kontrolní otázky 
Kapitola 9. Objekty jako samostatné entity 191
 Hotové programy 
 Kontrolní otázky 
Kapitola 10. Kód Designeru 192
 Hotové programy 
 Kontrolní otázky 
Kapitola 11. Modularizace programu 193
 Hotové programy 
 Kontrolní otázky 
Kapitola 12. Vlastnosti a události 194
 Hotové programy 
 Kontrolní otázky