Moderní programování
sbírka úloh k učebnici pro začátečníky

Moderní programování - učebnice pro začátečníky
Klepnutím zvětšíte obálku

Běžná cena 268 Kč

Objednat za zvýhodněnou cenu 240 Kč

Cena e-knihy 196 Kč

Obsah knihy

Kapitola 0. O této knížce  4
 
ČÁST A   ZADÁNÍ ÚLOH 7
Kapitola 1. Začínáme programovat 8
    Jednoduché úlohy 
    Kontrolní otázky 
    Aplikační úlohy 
    Technické úlohy 
    Rozšiřující úlohy 
Kapitola 2. Ovládací prvky 11
    Jednoduché úlohy 
    Kontrolní otázky 
    Aplikační úlohy 
    Technické úlohy 
    Rozšiřující úlohy 
Kapitola 3. Události 17
    Jednoduché úlohy 
    Kontrolní otázky 
    Aplikační úlohy 
    Technické úlohy 
    Rozšiřující úlohy 
Kapitola 4. Přiřazovací příkaz  21
    Jednoduché úlohy 
    Kontrolní otázky 
    Aplikační úlohy 
    Technické úlohy 
    Rozšiřující úlohy 
Kapitola 5. Datové typy a proměnné 26
    Jednoduché úlohy 
    Kontrolní otázky 
    Aplikační úlohy 
    Technické úlohy 
    Rozšiřující úlohy 
Kapitola 6. Grafika 34
    Jednoduché úlohy 
    Kontrolní otázky 
    Aplikační úlohy 
    Technické úlohy 
    Rozšiřující úlohy 
Kapitola 7. Používáme objekty 39
    Jednoduché úlohy 
    Kontrolní otázky 
    Aplikační úlohy 
    Technické úlohy 
    Rozšiřující úlohy 
Kapitola 8. Pokročilá práce s proměnnými 44
    Jednoduché úlohy 
    Kontrolní otázky 
    Aplikační úlohy 
    Technické úlohy 
    Rozšiřující úlohy 
Kapitola 9. Čísla 52
    Jednoduché úlohy 
    Kontrolní otázky 
    Aplikační úlohy 
    Technické úlohy 
    Rozšiřující úlohy 
Kapitola 10. Podmíněné vykonávání a rozvětvení 57
    Jednoduché úlohy 
    Kontrolní otázky 
    Aplikační úlohy 
    Technické úlohy 
    Rozšiřující úlohy 
Kapitola 11. Cyklus 68
    Jednoduché úlohy 
    Kontrolní otázky 
    Aplikační úlohy 
    Technické úlohy 
    Rozšiřující úlohy 
Kapitola 12. Dvě hry 77
    Jednoduché úlohy 
    Kontrolní otázky 
    Aplikační úlohy 
    Technické úlohy 
    Rozšiřující úlohy 
 
ČÁST B   NÁPOVĚDY  83
Kapitola 1. Začínáme programovat 84
Kapitola 2. Ovládací prvky 86
Kapitola 3. Události 89
Kapitola 4. Přiřazovací příkaz  91
Kapitola 5. Datové typy a proměnné 94
Kapitola 6. Grafika 98
Kapitola 7. Používáme objekty 101
Kapitola 8. Pokročilá práce s proměnnými 104
Kapitola 9. Čísla 108
Kapitola 10. Podmíněné vykonávání a rozvětvení 110
Kapitola 11. Cyklus 114
Kapitola 12. Dvě hry 117
 
ČÁST C   HOTOVÁ ŘEŠENÍ  121
Kapitola 1. Začínáme programovat 122
    Hotové programy 
    Kontrolní otázky 
Kapitola 2. Ovládací prvky 123
    Hotové programy 
    Kontrolní otázky 
Kapitola 3. Události 124
    Hotové programy 
    Kontrolní otázky 
Kapitola 4. Přiřazovací příkaz  125
    Hotové programy 
    Kontrolní otázky 
Kapitola 5. Datové typy a proměnné 127
    Hotové programy 
    Kontrolní otázky 
Kapitola 6. Grafika 129
    Hotové programy 
    Kontrolní otázky 
Kapitola 7. Používáme objekty 131
    Hotové programy 
    Kontrolní otázky 
Kapitola 8. Pokročilá práce s proměnnými 132
    Hotové programy 
    Kontrolní otázky 
Kapitola 9. Čísla 133
    Hotové programy 
    Kontrolní otázky 
Kapitola 10. Podmíněné vykonávání a rozvětvení 134
    Hotové programy 
    Kontrolní otázky 
Kapitola 11. Cyklus 136
    Hotové programy 
    Kontrolní otázky 
Kapitola 12. Dvě hry 137
    Hotové programy 
    Kontrolní otázky